معرفی رضا علیزاده کاسین

اینجانب رضا عـلیزاده به سال 1347 در یک خانواده کشاورز در روستای کاسین از توابع ورزقان به دنیا آمده و تحصیلات دوره ابتدائی و راهنمائی را در همان روستا به پایان رساندم ولی بدلیل نبود امکانات ادامه تحصیل در روستا برای ادامه تحصیل به تبریز عزیمت نموده و دوران دبیرستان و دانشگاه را در تبریز سپری نمودم. یک سال بعداز فارغ التحصیلی در سال 1371 پس از شش ماه دوره آموزش ،طی امریه وزارت کشاورزی ادامه خدمت سربازی به مدت 18 ماه به عنوان کارشناس در اداره خدمت کشاورزی ورزقان انجام وظیفه نمودم. پس از آن در سال 73 بعنوان نماینده از سوی شرکت ملی فولاد ایران در قالب مدیریت شرکت های احبار 94 و تعدادی دیگر از شرکت ها اقماری شروع به فعالیت کردم که به دلیل افزایش چشمگیر در راندمان عملیاتی مجموعه در دروان مدیریتی اینجانب، بارها مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتم و همچنین موضوع نقطه ی عطفی شد در زندگی بنده که در ادامه توانستم در تبادلات تجاری و روابط اقتصادی کشورمان با تعدادی از کشورهای بیگانه در قالب مدیریت شرکت های خارجی و داخلی و همکاری های تنگاتنگ فی مابین با سفارتخانه ها و رایزنان بازرگانی کشورمان در خارج از کشور نقش مهمی ایفا نمایم، بطوریکه طی سال های مختلف به عنوان صادر کننده نمونه کالا غیر نفتی و خدمات فنی – مهندسی موفق به دریافت لوح تقدیر شده ام.

رضا علیزاده کاسین

بنده در بخشی از فعالیت های خود توانستم ام در زمینه افزایش مبادلات بازرگانی ایران و روسیه بصورت تهاتری طرحی ابتکاری ارائه داده که مورد تایید و استقبال مسئولین بازرگانی ایران و روسیه واقع گردیده است.

در اوج فعالیت های علمی و عملی خود، در سال 82 از کلیه مسئولیت ها و برنامه های خود کنارگیری نموده با توجه به احساس توانمندهای لازم در خود به جهت حس تکلیف شرعی و وظیفه ملی و ادای دین به نظام و خدمت به کشور و منطقه در عرصه ای دیگر ، در هفتمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی ورزقان- خاروانا کاندیدا شدم و خوشبختانه به لطف خداوند و عنایت اهالی محترم با چند صد نفر اختلاف رای به عنوان نفر دوم در منطقه دست یافتم. طی سال های 83 تا 86 فرصتی ایجاد شد تا در زمینه ورود تکنولوژی مربوط به صنعت کشتی و لایروبی و توسعه اسکله و بنادر با شرکت های اروپائی وارد عمل شویم که خوشبختانه این سیستم هم اکنون در کشورمان کاملاً به دست پرسنل ایرانی در حال انجام می باشد. اخیراً مدیریت و سرپرستی مجموعه مذکور را به همکاران دیگر سپرده و مجدداً به صحنه انتخابات بازگشته ام تا اگر خداوند متعال صلاح بداند در عرصه ای جدید درخدمت هموطنان و همولایتی عزیر باشم، تا رضایت خداوند متعال چه باشد و چه خواهد شد.

سایت خبری مهندس علیزاده کاسین

 

 

۱۶ طرح / لایحه  امضا شده توسط "مهندس رضا علیزاده کاسین "